15 iunie 2011

M-am saturat


M-am săturat să mă abţin, m-am săturat de rutină, m-am săturat de atitudinea voastră ....
M-am saturat sa imi spui una si sa faci alta ,se stiu aia la care ma refer.
M-am săturat să fiu judecată după felul în care mă îmbrac şi m-am săturat de oameni falsi  care-mi dau sfaturi de viaţă sau îmi plâng de milă şi îmi vorbesc de sus.
M-am cam saturat de prietenii falsi, pentru care am fost mereu aproape cand au avut nevoie, ca mai tarziu sa aflu ca ma barfesc si se feresc sa dea ochii cu mine din motive pe care doar ei le cunosc
M-am săturat să-i aud pe ai mei ( mama in special) că nu fac nimic să-mi iau avânt,ca sora mea aia "desteapta" invata si i-si construieste un viitor sigur ( e super sora mea ..nimic de comentat) , dar mai lasati-ma cu astea ca stiu eu ce fac .Fiecare isi stie greselile, fiecare e constient de ceea ce face, vizibil si pe la spate… nu le zic decat un lucru, sa se astepte la replica! Si da, m-ai calcat pe coada, si cu siguranta, te simti sau macar ar trebuii…! 
Fi raspunzator si constient de faptele tale!!!  ... mai bine fi singura decat inconjurata de persoane nepotrivite.
N’am nevoie de pareri si opinii… tineti-le pentru voi. - 
M-am săturat să-mi dau seama târziu că-i deja prea târziu. . 


..M-am satutrat de tot si chiar de aia OBISNUITI-VA cu mine ca eu chiar nu ma schimb pentru nimeni,o sa raman aceeasi chiar daca va place chiar daca nu !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu