19 iunie 2011

 Nu am somn..din nou..ascult muzica si ma gandesc..la trecut, la tot ce s-a intamplat in viata mea pana acum,la experientele pe care le-am avut. Si sunt destule..unele ma fac sa rad, altele sa plang..din toate am invatat cate ceva si daca ar fi sa imi iau viata de la capat..as vrea sa am aceleasi amintiri, sa fac cam aceleasi greseli si sa trec prin toate iar..sa rad, sa plang,sa fiu la fel de tare si sa o iau mereu de la capat..sa fiu facuta superficiala, sa ma joc, sa ametesc pe toata lumea.
Acum, am o stare lenta si muzica pe care o ascult e tot lenta....si sometimes i miss the time when i didn’t give a fuck..cand nu ma interesa daca am pe cineva sau nu,cand treceam mai usor peste anumite chesti..Acum..ori e seara asta de vina..ori o iau eu razna..dar aveam chef sa fie cineva..in prezent nu e nimeni..sau ar fi..dar nu stiu ce e..poate fi doar un joc..sau poate nu..oricum nu am chef sa ma gandesc..ce-o fi o fi. my feelings imi zic ca e un joc..si dc doar asta e..de ce nu? oricum nu am chef nici de feelingurile mele macar...si totusi e tarziu,incerc sa dau la o parte tot si sa ma las cuprinsa de vraja lui Mos Ene .
  .                                    .gata gata ..plec la somn .


 piesa pe care o ascult acum<3



Ps. ...nu uita ...Suna a viitor deja conturat, fara nici un merit ori vre-o libertate.
Poti sa ma contrazici dar gandeste-te ca esti aici , nu pentru ca ai vrut, ci pentru ca ai inceput
sa aranjezi piesele unui puzzle prestabilit..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu