27 iunie 2011

....sa fie sentimentul de vinovatie sau doar un "dor de noi" ???!!!

Acum te-a prins putin optimismul in obraji si in gesturi. Imi vorbesti curajos, cu indrazneala,  cu gesturi largi, cu mila de tine, cu drag si compasiune pentru vechea de mine.
Nimic nu mi-a trecut pe langa urechi, in ochii tai nu s-a rasfrant o licarire de ceva care sa-mi aline cumva sufletul. O parere de rau, o privire de simpatie si intelegere... Un sunet, o imbratisare,
           ... Au fost? Nu zau?Asa sa fi fost ?...
 Puteai sa juri, nu-i asa, ca roata nu o sa se intoarca niciodata? Si eu la fel. Si cat am blestemat cand am vazut-o patrata...stiu ..se intampla tuturor in viata,macar o data.
 ..Acum dupa toate astea ,dupa ce vad ca tu ai un tupeu jegos,si vezi Doamne sfinte iti pare rau sau asta vrei sa cred.. am ajuns la concluzia ca la varsta mea mai bine mi-as vedea de treaba si as sta cu nasul in carte...
Si tu ..esti doar unu care de plictiseala arunca cuvinte care mai tarziu vor fi luate de vant si uitate undeva departe ..
Tu crezi ca tu alegi totul in viata,asa o fi ..pentru tine,dar pe mine nu .
Si ma gandesc adese la acel mesaj .."si doar noi doi,singuri ..[...] pentru tine" ..cica "noi" si "singuri" ..a trecut de mult vremea cand eu  inghiteam orce cuvant de al tau ..  Atunci nu mi-ai adresat nici un cuvant...de ce nu faci si acum acelasi lucru??!!  ...si nu imi mai pasa...


     
Dar oare mi-a pasat candva cu adevarat  ????...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu