15 iunie 2011

..timpul





Din nou simt k timpul este cel mai mare dusman al meu...
si nici nu stiu de ce as vrea sa treaca mai repede ce astept..dar ma simt prinsa intr-un abis
 ..simt atat de apasatoare fiecare secunda...i-mi e dor de cineva,de cineva care si-a facut loc in inima mea dintr-o prostie..dar a iesit ..a iesit asa
brusc ..fara sa simt ..a plecat fara sa i pese dak ma doare ceva ..dak simt ceva
 ..si au mai ramas de spus atat de multe dar ..dar nu i mai pasa ... a plecat si a uitat ..candva eram cel mai importat lucru pentru el sau cel
 putin asta m-a facut sa  simt

Se frange timpul in mainile mele..il simt ..i-mi e dor ..uneori simt k ma prabusesc in propria lume

Drumurile tale trec prin mine! ..te simt atat de aproape dar tu ... tu esti departe ..mult prea departe ..

Te astept mereu ..altfel,dar te astept ... mai aproape de cer si de inima mea...
..chiar dak tu ai plecat de mult din viata mea,dar nu am uitat sa sper ...candva o sa te intorci ..sau cel putin asta i-mi place sa cred..
dar oare nu o sa fie prea tarziu??? timpul va decide
Chiar asa, ti-am spus astazi ca te iubesc? .nu , nu mi-ai dat ocazia
..timpul trece iar eu trec o dat cu el .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu