13 iulie 2011


Cu o singura viata in fata trebuie sa fiu puternica si sigura pe mine in lumea asta plina de persoane false ..toti sunt mincinosi
...imi aduc aminte cand am inceput prietenia eram asa de inocenti si akm fiecare isi vede interesu ..da normal de ce sa va stresati,stiti Ioana e aici ,ea nu are nevoie de sinceritate,de un priten adevarat ...de confidentialitae nu mai incape vorba
...ea e aici pentru voi toti..dar asta stiti deja ..Si se mai spune ca prietenii iti sunt alaturi tot timpu ..am observat si asta ..sunt aici cand vor ei .
..si din nou ma aflu singura pe drumul meu ...un drum pavat cu iluzii,sperante ..dar e drumul meu si mai bine parcurg acest drum singura decat alaturi de voi "prietenii mei" ...
Si va multumesc voua "prietenilor mei"...k mi-ati deschis ochii ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu