5 iulie 2011

...fara titlu ..

Nici nu stiu cum sa incep,asta pentru ca se amesteca o sumedenie de sentimente in mine.
Simt un gol imens in stomac...exista in viata atatea  lucruri marunte,sau nu,care ne ranesc atat de tare.
Uneori pari atat de sensibil dar te schimbi brusc ,indiferenta isi face loc in atitudinea ta fara vre-un resentiment .
Sa fie oare altceva in spatele acestori lucruri ??? Te retine ceva sa fi ca la inceput ???     
   Oare de ce nu pot sa trec peste toate acestea si sa te dau drecu' asa cum meriti cu adevarat ??? De ce imi pasa  atat de mult cand sunt constienta ca gresesc ??? 
          ...am atatea intrebari si atatea raspunsuri de dat..
 .. si am si o lama la indemana..Hei ..chiar nu am decazut asa mult .Da ma doare,desi recunosc uneori cam greu lucru asta ..dar sunt oameni cu suferinte mult mai grele si nu se dau batuti 

Da ..Stiu ..La varsta mea ar trebui sa am alte ocupatii nu sa imi pierd timpu cu sentimente si lucruri de genu asta.
               

         ...cate tampenii pot sa spun uneori...probabil maine am sa sterg postul asta ...
 
            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu