2 iulie 2011

O noapte lunga

 Si a mai trecut inca o noapte ,o noapte lunga...

O  noapte in care am stat cu ochii atintiti pe tavan fara sa simt ceva anume.Siroaie de lacrimi si-au facut loc pe obrajii mei fara sa stiu vre-un motiv ..doar o urma de singuratate si-a facut loc in sufletul meu ..o singuratate apasatoare .
Si doar batranul neon din coltul casei care in fiecare noapte imi lumineaza camera ,doar el imi era alaturi ..el singurul care imi stie cu adevarat gandurile ,sentimentele si doar el mi-a fost alaturi in noptile triste si reci ..doar el stie cand eram fericita cu adevarat si cand schitam un zambet fals doar ca cei din jur sa se simta bine ..
  ..si uneori ma simt asa mica in lumea asta asa de mare 
 ...ma intreb lumea din jurul meu ..prietenii...si ceilalti  chiar au o urma de sinceritae in ceea ce spun ..chiar au sentimente sau si eu ma la scondusa de aparente ..
  Si  noapte trecuta a fost o noapte de  contemplare,o noapte in care am realizat ca m-am schimbat ..cat de mult si in ce sens ???.asta ramane de descoperit pe viitor ..Atat stiu,am inceput sa fac ..sa spun lucruri si sa imi doresc sa pot da timpul inapoi ,lucruri pe care nu am crezut ca o sa le fac vre-o data.
               Care sa fie motivul schimbari mele sau daca schimbare mea e benefica ??   ...sunt intrebari la care inca nu le stiu raspunsul sau  inca nu vreau sa il accept. 
  De un lucru sunt sigura ... toate trec si cu rabdare si intelegere o sa gasesc raspunsuri la toate intrebarile care imi chinuie linistea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu