15 iulie 2011

"Totul trece dar nu totul se uita ! "


"Totul trece dar nu totul se uita " asa se spune
..si eu am simtit asta pe propria piele
..km sa uiti cand totul e asa aproape ?
cum sa uiti cand sentimentele din trecut isi
fac simtita prezenta ?
cum sa uiti momentele frumoase petrecute impreuna..
momentele in care te tinea de mana ...
..totu e asa de ciudat ...inca il mai iubeste dar nu sufera
numai atunci cand il are alaturi pret de cateva clipe..
...il iubeste dar stie ca e mai bine fara el ..
..dar totusi se bucura cand o cauta ..se simte iubita ..se simte
bine doar cand i aude numele ..
..se simte fericita ca inca nu l-a uitat ..dar de ce sa-l uite ????

...astept atatea raspunsuri care nu mai vin,nu o sa imi ajunga
nici 10 vieti sa le gasesc..sunt clipe in
care nu imi vine sa cred, in care aud dar nu ascult,
in care privesc dar nu vad...
si nu pot impeidica drumul gandurilor, intocmai cum
nu pot opri valurile marii sa se intoarca la tarm....si timpu trece,si o data cu el trec si eu ...si o sa vina
si vremurile uitarii ..nimic nu e etern ..asa cum eu ma sting incet
incet asa si gandurile mele vor peri incetul cu incetul ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu