15 iulie 2011

”Fericirea nu provine din ceea ce faci, ci pluteste in ceea ce faci si astfel in aceasta lume din profunzimea interiorului tau”


Se pare ca viata e din ce in ce mai interesanta ..drumurile sunt multe si miserioase
..fiecare drum duce spre o latura a lumii ce asteapta a fi descoperita ..multe piedici dar si multe impliniri ..
...la capatul fiecarui drum ne asteapta o luminita ...una mica macar dar stim ca e acolo si e doar pentru noi ..si acolo ne asteapta fericire..
Si stim ca pasii spre fericire de multe ori sunt mici si nenumaratii ..dar alte ori pasi sunt mari si chiar asa drumul e lung si anevoios ...Pentru mine fericirea cuprinde o intreaga gama de sentimente, ca si iubirea ca si multe alte cuvinte “mari” ..Mi se par mari dar defapt lucrurile si cuvintele sunt mici si uneori neinsemnate...stiu foarte bine ca uneori uit sa ma bucur de lucrurile acestea neinsemnate..
...Fericirea e un lucru foarte mare. Asa de mare, ca nu incape in sufletele..."mici"...Si mai cu seama are un comportament...atipic : vine cand nu te astepti, sta putin si, de cele mai multe ori iti dai seama nu ca "e", ci ca "a fost".
..Fericirea e peste tot în jurul meu, chiar şi într-un amărât de apus de soare, era chiar şi în prietenii care m-au abandonat pentru că ea a dat sens momentelor frumoase pe care le-am petrecut cu ei.. Partea proastă e că nu durează şi trebuie să o găseşti mereu şi mereu în alte locuri..
Si am inceput sa fac din fiecare lucru moment de fericire ..chiar daca dureaza,chiar daca nu,stiu in totdeauna ca fericirea mea conteaza de drumul pe care aleg sa il parcurg...si invatand acest lucru stiu sa pretuiesc fiecare minut,fiecare persoana care intra sau iese din viata mea ..am invatat sa iubescc mult mai intens fata de cum o faceam inainte..am invatat ca viata e frumoasa daca sti cum sa o traiesti ..

Un comentariu:

  1. esti priceputa,kiar imi place cum gandesti...dar trebuie sa recunosti ca si u uneori nu reusesti sa ajungi la sentimentul acela de fericire pe care toti ni-l dorim...take care

    RăspundețiȘtergere